Conform precizărilor privind completarea formularului “Cerere pentru emiterea certificatului de urbanism”, elementul principal de identificare al imobilului este adresa poştală, completată cu planul topografic sau cadastral, după caz, iar în lipsa acestuia, cu oricare alte elemente de identificare disponibile (aşa cum sunt menţionate în precizările la cerere).
IMPORTANT! Certificatul de Urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire / desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
În conformitate cu prevederile Legii 50/1991 republicată, documentaţiile pentru obţinerea autorizaţiilor de construire vor fi depuse obligatoriu în două exemplare originale sau legalizate (ştampile, extrase carte funciară, acorduri notariale, expertize).
Documentaţiile pentru emiterea Autorizaţiilor de Construire vor fi primite numai dacă sunt îndeplinite condiţiile legale şi numai dacă documentaţiile anexate sunt prezentate în urmatoarea ordine:
1. Cererea pentru Autorizaţia de construire (+copie dupa buletin/carte de identitate sau certificat de înregistrare fiscala - dupa caz)
2. Anexă la cerere;
3. Dovada achitării taxelor;
4. Dovada O.A.R.
5. Certificat de urbanism;
6.BREVIAR DE CALCUL AL INDICILOR URBANISTICI (conf.Ordonanţei nr.27/2008 pentru modificarea şi complectarea Legii 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul)
7. Extras C.F. actualizat (vechime max. 3 luni);
8. Acorduri notariale, contracte de închiriere;
9. H.C.L. pentru aprobarea PUD, PUZ, Aviz Comisie de Urbanism (dacă este cazul);
10. Avize şi acorduri de la regii şi alte instituţii abilitate;
11. Contract de salubritate;
12. Referate verificatorii de proiecte;
13. Expertiză tehnică sau acord proiectant iniţial (dacă este cazul);
14. Studiu geotehnic;
15. Deviz estimativ de lucrări;
16. Grafic eşalonare lucrări;
17. Foaie de capăt proiect;
18. Listă semnături proiect;
19. Borderou proiect;
20. Documentaţie proiect:
21. Documentaţie proiect:
În cazul în care urmează a se implementa un proiect care presupune construirea unor obiective pe teritoriul administrativ a mai multor localităţi de pe raza judeţului Vaslui care include şi UAT Negreşti, eliberarea autorizaţiei de construire se va face de către Consiliul Judeţean Vaslui prin arhitectul şef al judeţului, după ce în prealabil se obţin avizele primarilor, inclusiv avizul primarului oraşului Negreşti.
Pentru eliberarea autorizaţiilor de branşamente solicitantul va prezenta o documentaţie compusă din cerere, avizul de amplasament eliberat de către societatea care va executa branşamentul şi documentul (copie chitanţă) care atestă plata taxei aferentă autorizaţiei de branşament.
Taxe formulare necesare pentru eliberarea certificatului de urbanism
Anul 2017 | ||
Persoane fizice | Persoane juridice | |
Cerere tip | 20 lei | 50 lei |
Certificat de urbanism | 20 lei | 50 lei |
Plansa incadrare in PUG | 50 lei | 100 lei |
Plansa plan situatie | 50 lei | 100 lei |
Taxe pentru eliberarea formularelor Autorizaţie construire – desfiinţare:
Taxă pentru eliberare adeverinţă necesară radierii auto (pentru autovehicule care nu sunt parcate pe domeniul public) | 5 lei |
Cerere tip pentru emiterea autorizaţiei de construire | 5 lei |
Autorizaţie construire – desfiinţare | 10 lei |
Autorizaţie eliberare adeverinţă intravilan | 20 lei |
Taxă eliberare adeverinţă desfiinţare clădiri (autodemolate) (pentru clădrii nelocuite şi care nu mai sunt intreţinte) |
20 lei |
Pentru orice problemă legată de funcţionarea acestui site, vă rugăm să vă adresaţi Biroului de Relaţii cu Publicul la adresa: inforpnegresti@gmail.com. Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului site-ului Primăriei Negreşti se va face cu acordul Primăriei sau cu menţionarea sursei. Copyright @2017-2020 Primăria Oraşului Negreşti